Aquesta setmana, va haver-hi una nova reunió del CESS. Sabem que són moments molt difícils i en es produeixen situacions molt estressants, pèrdues de familiars, és per això, que el Banc posa a disposició dels empleats un servei de prevenció d’atenció i salut emocional fins que acabi la crisi del COVID-19. Tots aquells que ho puguin necessitar, tenen a la seva disposició un servei de àudio o videoconferència amb experts.

El Banc continuarà reforçant els avisos als clients per informar-los de quines operacions poden fer per BS Online o al caixer per alliberar tensions a oficines. A més a més, han demanat més mascaretes i guants que, tot i que no els veuen necessaris, també els sol·licitaran. Detallar que de gel antisèptic ( codi 3001649 ) només es pot demanar una unitat cada setmana.

Després de tot el caos generat amb els grups de treball per poder realitzar la campanya ICO, a l’oficina de Gestió Directa només s’hi afegiran els torns de 08.00 a 15.00 hores i de 12.00 a 19.00 hores, amb una compensació de 300 i 1.000€ respectivament, tot i que només assegurada la segona, doncs hi ha document amb clàusules addicionals al contracte. Hem demanat afegitons en el contracte per a que quedi clar que es recuperarà horari i funcions o tasques.

I no volem acabar aquest comunicat, sense mostrar la nostra gran alegria al saber que el número de companys tan contagiats com els que han hagut d’estar confinats s’ha reduït de manera considerable.